Woningcorporaties
Bewoners van appartementencomplexen voelen zich betrokken bij hun woonomgeving. De beleving van een woonomgeving gaat verder dan hun eigen voordeur. Dit vergt specifieke eisen van een schoonmaakbedrijf. Daarom is een schone beleving van de openbare ruimtes belangrijk voor woningbouwverenigingen en vastgoedbeheerders.
Schoonmaak gebouwen
Dezelfde medewerkers, vaste werktijden en zicht op de uitgevoerde werkzaamheden zijn essentieel voor de beeldvorming van de huurders. Na de uitvoering van de werkzaamheden moeten ze kunnen zien of entrees, trappenhuizen en liften ook daadwerkelijk schoongemaakt zijn. Onze werkprogramma’s worden na uitvoering van de werkzaamheden standaard afgetekend. Dit zorgt voor transparantie. De eerste indruk beïnvloedt het oordeel over het woonplezier van een appartement sterk. Daarin kan een eigenaar of beheerder, en dus ook GWS dé schoonmaker, het verschil maken. Verschil door die openbare ruimte niet alleen schoon te houden, maar vooral te laten stralen. Deze beleving draagt ook bij dat bewoners zelf zorgen dat de openbare ruimtes niet vervuilen. Voorkomen van vervuiling is beter dan herstellen. In overleg met u zullen wij u een advies geven. Het is daarom belangrijk om uw openbare ruimtes periodiek te laten reinigen. Dit komt ook ten goede aan de levensduur van uw gebouw.
Onze trappenhuis specialisten verzorgen de reiniging. Zij krijgen tijdens de opleiding een extra module ‘communiceren en signaleren’, zodat ze bewoners en de bezoekers ook vriendelijk begroeten. Onze ervaring is dan ook dat de bewoners en onze medewerkers een band opbouwen.
Woningbouwvereniging schoonmaak
Wilt u advies over woningbouwverenigingen en VVE’s? Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvende afspraak. Wij komen altijd eerst langs voordat wij u een aanbod op maat doen.
Gaby Westelake
Schoonmaakadviseur
Stel mij al uw vragen
In dit segment kunt u terecht voor o.a. de volgende diensten
Bekijk ook de andere segmenten waarin wij actief zijn
Wij werken al ruim 15 jaar met GWS. De afgelopen jaren zijn we gegroeid naar een direct marketingorganisatie met 65 medewerkers. Er komen regelmatig klanten uit de ICT en Automotive sector bij ons over de vloer. Transparantie is een van onze kernwaarden en wij geven onze klanten dan ook graag een kijkje in onze keuken. Wij krijgen vaak complimenten hoe het er bij ons uitziet. Dit komt zeker niet in de laatste plaats door de wijze waarop er bij ons wordt schoongemaakt. Een schone en prettige werkomgeving werkt positief voor onze medewerkers en straalt ook uit op onze klanten. Het management van GWS staat midden in de samenleving en is sociaal betrokken. Dit merk je o.a. aan de mensen die vanuit GWS bij ons werken: ik beschouw ze als medewerkers van Computer Profile. Schoonmaak is veel meer dan de laagste prijs. GWS bewijst dit wat mij betreft al jaren.
Computer Profile